Reklamace a odstoupení

⚠️ Upozornění: Severo® polykací gel je doplněk stravy v hygienickém obalu. Z důvodu ochrany zdraví není možné zboží vrátit, pokud byla zásilka po doručení otevřena – dle § 1837 písm. g) občanského zákoníku.

  1. Kupující je povinen prodávajícímu oznámit vadu bez zbytečného odkladu poté, kdy vadu zjistí a uchovat zboží v takovém stavu, aby vada mohla být prodávajícím přezkoumána. Vadu kupující oznámí prodávajícímu telefonicky na čísle+420 273 167 580anebo emailem na adresu info@quickseal.eu. Neoznámí-li kupující vadu prodávajícímu včas, pozbývá práva od kupní smlouvy odstoupit.
  2. V případě vad může kupující požadovat výměnu, slevu nebo odstoupit od smlouvy dle povahy vady.
  3. Reklamaci je nutné oznámit telefonicky nebo e-mailem, a zboží uchovat k posouzení.
  4. Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je spotřebitel: kupující - spotřebitel má dle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne, kdy on nebo jím určená osoba, odlišná od přepravce převezme zboží. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující informovat prodávajícího QUICKSEAL INTERNATIONAL, s.r.o., e-mailem na adresu: info@quickseal.eu nebo písemně na korespondenční adresu společnosti. Pro odstoupení může kupující využít vzorový formulář, není to však podmínkou. V případě odstoupení nese spotřebitel náklady na vrácení zboží. Zboží nesmí být poškozené, znečištěné a ideálně v původním obalu. Peněžní prostředky budou vráceny do 14 dnů od přijetí oznámení o odstoupení, nejdříve však po obdržení vráceného zboží.
  5. Možnost odstoupení od kupní smlouvy dle čl. VIII. odst. 6 se dle ust. § 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb. nevztahuje na zboží dodané v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující spotřebitel porušil. Možnost odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na SEVERO polykací gely, dodávané v zapečetěném papírovém obalu, pokud jej spotřebitel porušil, a to z důvodu ochrany zdraví a  hygienických důvodů.

Pokud byla zásilka poškozena během přepravy, reklamaci prosím uplatněte ihned u dopravce, který zásilku doručil, a informujte nás o vzniklé situaci na info@quickseal.eu.

💡 Už žádné potíže s polykáním – Severo® gel
🛒 Koupit Severo® gel